gallery/plaatjes-header1
    gallery/links
    gallery/contact

28 januari 2017

Om de actuele openingstijden van de ijsbaan te bekijken ga naar de Facebook-site van de ijsvereniging. Oh ja, als je er dan toch bent, like deze dan ook! Alvast bedankt!

Vandaag voorlopig de laatste dag dat de ijsbaan open is.

11 december 2016

4 december 2016

Maandaag 28 november was de ALV van de ijsvereniging. Onder de volgende link zijn de notulen voor iedereen

Het is nu flink koud buiten. We hopen dat de vorst doorzet zodat we eindelijk weer een keertje kunnen schaatsen.

5 November 2016

De winter staat voor de deur en we hopen op veel ijs. Het nieuwe bestuur is er klaar voor. Eind vorig seizoen zijn er veel verandringen geweest binnen het bestuur. Deze bestaat nu uit de volgende schaatsliefhebbers: Jos de Boer (voorzitter), Jaap Kiewiet (penningmeester en regelaar), Floris Berkhout, Jan Dales en Hendrik Dales.

We zullen proberen om informatie zo goed mogelijk bij de leden te brengen. Daarin zal de digitale wereld ook bij de ijsvereniging een steeds grotere rol spelen. Uiteindelijk heeft dit alleen maar voordelen: snel, makkelijk en een groot bereik.

28 november om 20:00 uur is de algemene ledenvergadering in het dorpshuis. De nieuwe leden zullen zich voorstellen en vertellen over hun rol binnen het bestuur.